Punten en cadeaus verdienen met bezoek aan waterlinie

Communicatiebureau Het Inventief uit Tilburg heeft de ict-prijsvraag van de Nieuwe Hollandse Waterlinie gewonnen. Dankzij de presentatie van Guido Castagna op Fort aan de Klop won het bureau 20.000 euro om hun idee werkelijkheid te maken. Dat betekent dat een bezoek aan de Waterlinie binnenkort punten oplevert die kunnen worden ingewisseld voor cadeaus. Het Inventief heeft een website gemaakt met quizvragen, die door het scannen van een QR-code op de telefoon te bereiken is. Hoe meer vragen goed zijn, hoe meer punten er worden verdiend.

via Computable.nl.

  1. Interessante ontwikkeling.ik zou het nog breder trekken. Loyaliteit binnen de erfgoed sector. Bij een minimaal aantal punten geef je jouw klant een waardecheque die zij voor cadeaus inwisselt. Niet alleen in een websop, maar veel breder. Ik stel gelijk voor om een erfgoed pas in te voeren bij alle partijen die hier iets in zien. bezoek je veel, krijg je extra punten en er zijn andere voordelen. Je wordt beloont op frequentie van bezoek. Mensen worden bewuster van het erfgoed. Daarbij weet je wie die bezoeker is en kun je die persoonlijke aanbiedingen sturen. Hoe staat de erfgoed sector hier tegenover?

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

We hebben zorg genomen om alle rechthebbenden voor hier gereproduceerde foto's te traceren, soms evenwel zonder succes. Iemand die in dit opzicht meent rechten te hebben wordt vriendelijk verzocht om contact op te nemen met de redactie van de Erfgoedstem.