
De gelukkige winnaars
In Zaanstad werd vandaag, tijdens het Nationaal Congres Citymarketing, de jaarlijkse Nationale Citymarketing Trofee uitgereikt. Met Helmond als winnaar in de categorie gemeenten onder 100.000 inwoners en Eindhoven in de categorie gemeenten boven 100.000 inwoners, werd de uitreiking een Brabants feestje
Helmond kreeg de trofee in de categorie ‘kleine gemeenten’. De 5-koppige jury noemde de campagne van de Brabantse stad ‘verfrissend en innovatief’. Ook roemde zij het feit dat Helmond imago-technisch van ver was gekomen. Bij de grote gemeenten moest de uiteindelijke winnaar Eindhoven het opnemen tegen de 4 grote steden uit de randstad: Amsterdam, Utrecht, Rotterdam en Den Haag. De trofee ging, voor de tweede keer op rij, naar de 5e grootste stad van het land. Een grote eer, vond Eric Boselie van Stichting Eindhoven Marketing. “Winnen heeft een positief effect op je stad. Dat je hem twee keer achter elkaar wint is prachtig, zeker in combinatie met Helmond”, aldus een verheeugde Boselie.
Volgend jaar is het Nationaal Congres Citymarketing in Arnhem en wordt wederom de Nationale Citymarketing Trofee uitgereikt.
Veerle
Laatste berichten van Veerle (toon alles)
- ‘Cultuur aantrekkelijker voor inwoners dan sportevenementen’ - 8 juni 2015
- Brabants feestje op Nationaal Congres Citymarketing - 8 juni 2015
- Ontwikkeling Ruhrgebied voorbeeld voor Nederland? - 8 juni 2015
Geef een reactie